Dag 5 - Stage Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van RickLeerintveld - WaarBenJij.nu Dag 5 - Stage Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van RickLeerintveld - WaarBenJij.nu

Dag 5 - Stage Dubai

Door: Rick Leerintveld

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2018 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag was mijn laatste werkdag in Dubai. Eenmaal op de zaak aangekomen moest ik papieren gaan sorteren, terwijl ik eigenlijk een andere belangrijke taak had. Rond 11:00 uur ben ik opgehaald om naar een van de grootste jachtbouwers te gaan in de GCC (een groepnaam voor de landen in dit gebied, de VAE, Qatar, Bahrain, Kuwait, etc.). Het bedrijf heet Gulf Craft, daar heb ik een klant van mijn vader ontmoet en een tour gehad door de (mega) fabriek. Heel veel jachten gezien die er ook heel mooi en modern uitzagen. Rond 13:00 uur zijn we weer teruggereden naar de zaak en kon ik na wat gezeur eindelijk beginnen aan de taak die ik eigenlijk 's ochtends al had moeten doen. Nadat de showroom gesloten was heb ik een certificaat gekregen voor het afronden van mijn stage binnen het bedrijf. De afgelopen paar dagen waren echt super leuk, veel nieuwe dingen geleerd en nu weet ik echt hoe het inkopen, verkopen en promoten van producten werkt. Morgen is mijn laatste volle dag in Dubai en ben ik vrij (ik heb dus gewerkt op zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag, wat een normale werkweek is hier, soms hebben mensen hier geen weekend). Morgen ga ik mijn tweede thuisstad Dubai bezoeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2018

Dag 5 - Stage Dubai

20 Februari 2018

Dag 4 - STAGE DUBAI

19 Februari 2018

Dag 3 - STAGE DUBAI

18 Februari 2018

Dag 1 en 2 - STAGE DUBAI

16 Februari 2018

STAGE DUBAI

Actief sinds 11 Jan. 2018
Verslag gelezen: 754
Totaal aantal bezoekers 3393

Voorgaande reizen:

11 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: