Dag 4 - STAGE DUBAI - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van RickLeerintveld - WaarBenJij.nu Dag 4 - STAGE DUBAI - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van RickLeerintveld - WaarBenJij.nu

Dag 4 - STAGE DUBAI

Blijf op de hoogte en volg

20 Februari 2018 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag was er een verrassing: ik ging vandaag wel klanten bezoeken. Rond 08:00 uur zijn we vertrokken naar Al Jaddaf, een soort industriegebied in Dubai waar boten en jachten worden gemaakt en onderhouden. Daar zijn we anderhalf uur geweest en daarna zijn we doorgereden naar het kantoor in Sharjah. Daar heb ik de hele dag aan het project gewerkt, verder dus niet zoveel speciaals gedaan aangezien ik in de laatste paar dagen elke afdeling van het bedrijf heb bezocht. Morgen gaan we weer klanten bezoeken, proberen om wat te gaan verkopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2018

Dag 5 - Stage Dubai

20 Februari 2018

Dag 4 - STAGE DUBAI

19 Februari 2018

Dag 3 - STAGE DUBAI

18 Februari 2018

Dag 1 en 2 - STAGE DUBAI

16 Februari 2018

STAGE DUBAI

Actief sinds 11 Jan. 2018
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 3386

Voorgaande reizen:

11 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: