Dag 3 - STAGE DUBAI - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van RickLeerintveld - WaarBenJij.nu Dag 3 - STAGE DUBAI - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van RickLeerintveld - WaarBenJij.nu

Dag 3 - STAGE DUBAI

Door: Rick Leerintveld

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2018 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag was de derde dag van mijn stage hier in Dubai. We vertrokken weer vroeg naar kantoor vanwege een groot (geheim) project. Ik hoefde daar nog niet aan te werken en ben dus samen met iemand van het inkoop team gaan zitten, om alles te leren over het aanvragen van producten bij een fabriek en het gebruiken van hun interne systeem. Na de lunchpauze ben ik aangeschoven bij de logistiek afdeling. Daar veel gewerkt aan het regelen voor de transport van import producten (voornamelijk van mijn vaders bedrijf). Rond 15:00 uur werd ik geroepen om mee te helpen met de boekhouding, en rond 16:00 uur mocht ik meehelpen met het geheime project... Vandaag dus geen klanten bezocht, dat ga ik woensdag doen. Morgen ga ik weer verder werken aan het project.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2018

Dag 5 - Stage Dubai

20 Februari 2018

Dag 4 - STAGE DUBAI

19 Februari 2018

Dag 3 - STAGE DUBAI

18 Februari 2018

Dag 1 en 2 - STAGE DUBAI

16 Februari 2018

STAGE DUBAI

Actief sinds 11 Jan. 2018
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3398

Voorgaande reizen:

11 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: