Dag 1 en 2 - STAGE DUBAI - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van RickLeerintveld - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - STAGE DUBAI - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van RickLeerintveld - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 - STAGE DUBAI

Door: Rick Leerintveld

Blijf op de hoogte en volg

18 Februari 2018 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Dit is mijn verslag van mijn eerste twee dagen in Dubai. In de nacht van vrijdag op zaterdag aangekomen in het warme Dubai. Daarna meteen naar het huis van onze kennis (bij wie ook mijn stage loop) en gaan slapen. Dag 1 (17/2) begon met een rit naar het bedrijf waar ik mijn stage loop: Exalto Emirates in Sharjah (andere emiraat/stad in de VAE), daarna een introductie van de boekhouding van het bedrijf. In de middag heb ik alle theorie geleerd van het magazijn, wat ik de volgende dag zou toepassen. Dag 1 was verder niet zo speciaal. Dag 2 (18/2): ik en Jan Willem (vriend/eigenaar van het bedrijf) moesten al vroeg vertrekken naar Sharjah voor een sales meeting. Daarna doorgegaan naar het magazijn om alle theorie toe te passen in de praktijk. Heel de ochtend bezig geweest in het magazijn tot half 1. Voornamelijk bezig geweest met het samenstellen van vracht en het controleren van nieuwe producten. Na de lunch aangeschoven bij een van de verkoopmannen (iets wat mijn vader ook deed). Daar heb ik geleerd hoe het verkoopsysteem werkt en hoe ze een order samenstellen. Morgen ga ik waarschijnlijk met iemand klanten bezoeken in de regio..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2018

Dag 5 - Stage Dubai

20 Februari 2018

Dag 4 - STAGE DUBAI

19 Februari 2018

Dag 3 - STAGE DUBAI

18 Februari 2018

Dag 1 en 2 - STAGE DUBAI

16 Februari 2018

STAGE DUBAI

Actief sinds 11 Jan. 2018
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 3375

Voorgaande reizen:

11 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: